(044) 229-50-40  (066) 55-99-377  (096) 66-69-499

Гарантія

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням

Товар повинен мати оригінальну упаковку, яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру. У деяких випадках допускається використання іншої упаковки, але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування (товари в неоригінальній упаковці заміні на нові не підлягають).

Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвера, зарядного пристрою, оригінальної упаковки), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару).

До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації, коли і за яких умов проявляється даний дефект;

Товар, до якого немає гарантійного талона, виданого нашою організацією і серійних номерів, яких не буде знайдено в нашій базі даних, по гарантії не приймається;

Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження.

Умови гарантійного обслуговування:

Гарантія надається на термін в місяцях, який відзначається в гарантійному листі і  відраховується від моменту покупки;

Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів від дати прийняття товару в гарантійному відділі. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару до спеціалізованого сервісного центру;

Товар, куплений в нашій мережі магазинів (за окремими винятками) не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;

Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру фірми або у  вказаний сервісний центр фірми-виробника, якщо такий є в регіоні. Якщо товар доставляється на обслуговування в сервісний центр фірми-виробника, час виконання гарантійних зобов'язань встановлюється його сервісним центром;

Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований (оригінальне упакування, драйвери, кабелі, перехідники тощо).

Гарантія анулюється сервісним центром з наданням офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках:

  • використання товару  у невідповідності  вимог до умов експлуатації;
  • через недотримання вказівок, наведених в інструкції по використанню виробу;
  • використання товару в будь-якій конфігурації, не забезпеченій підтримкою;
  • вироби, модифіковані замовником самостійно з використанням елементів інших виробників;
  • через недбале поводження;
  • через включення в мережу з невідповідною напругою;
  • при наявності механічних пошкоджень;
  • в разі ремонту не уповноваженими особами;
  • якщо несправність викликана перезаправкою картриджа.
  • Після детального огляду товару в сервісному центрі, в разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані.

Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або касовий чек), виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» ви можете протягом 14 днів з моменту покупки повернути товари, придбані в мережі магазинів «СтарТехно», за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки.

Обмін товару належної якості проводиться:

  • якщо він не використовувався;
  • якщо збережено його товарний вигляд,споживчі властивості, пломби, ярлики;
  • за наявності розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Не використовувався: Вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін в настройках, сліди використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики і розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товар - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати в оригіналі (чек та гарантійний талон для повернення коштів).

Аксесуари - поверненню підлягають нерозпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара і спроби вторинного запаковування (особливо це стосується ПЕ упаковки або блістерів) - товар поверненню не підлягає.

Коли ж можна їх повернути? Можна відмовитися від покупки, перевіривши його перед продажем.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості

Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:

- пропорційного зменшення ціни;
- безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

Адреси: м Новояворівськ, вул.Шептицького 5А

Контактні телефони:
(096) 66-69-499
(066) 55-99-377
(093) 43-58-68